Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Manažer prodejny.
Budete se věnovat organizaci prodejny a koordinaci týmu kolegů. Vaším společným úkolem je udržovat vysoký standard zákaznického servisu a vytvářet příjemné prostředí pro zákazníky.
Co bude Vaší prací a odpovědností?
Podíl na poradenství a profesionální obsluze zákazníků
Prodej zboží s ohledem na dosažení plánovaných cílů
Denní komunikace s prodejními týmy a jejich koordinace na prodejní ploše
Kontrola a pozitivní motivace podřízených kolegů
Zaškolování nováčků a jejich rozvoj
Slaďování vizuální stránky prodejny dle pravidel
Administrativa (pokladny, monitoring zásob, personální záležitosti atd.)
Odpovědnost za majetek firmy a provádění inventarizace
Účast na interních školeních
Co k tomu budete potřebovat?
Ukončené SOU nebo SŠ
Podmínkou je praxe z maloobchodního prodeje a s vedením týmu
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Výhodou je znalost nebo zájem o zahradní a dílenskou techniku
Znalost práce s PC (MS Office, výhodou je SW Helios)
Manuální a technickou zručnost
Řidičský průkaz sk. B
Příjemné vystupování
Co Vám nabízíme?
Zázemí rostoucí stabilní české společnosti
Odpovídající finanční ohodnocení a odměny
Pracovní smlouvu na neurčitou dobu
Dovolenou navíc, placené zdravotní volno, slevy na sortiment HECHT
V případě, že jste nenašli vhodnou pozici, pošlete nám svůj stručný životopis – a my Vás rádi kontaktujeme a případně poradíme, jaká práce by pro Vás byla vhodná.