Přivítáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Prodejní asistent – chovatelské potřeby. Budete se věnovat technické a odborné podpoře prodejního týmu. Vaším společným úkolem je udržovat vysoký standard zákaznického servisu a vytvářet příjemné prostředí pro zákazníky.
Co bude Vaší prací a odpovědností?
Technická podpora prodejního týmu
Příjem a výdej zboží, inventarizace skladových zásob
Vstřícný a proaktivní přístup k zákazníkovi
Prodej, poskytování poradenství ohledně výběru a používání výrobků chovatelských potřeb
Co k tomu budete potřebovat?
Ukončené SOU nebo SŠ
Oceníme praxi z oblasti prodeje
Znalost nebo zájem o zvířátka
Základní uživatelskou znalost práce s PC
Příjemné vystupování
Trestní bezúhonnost
Co Vám nabízíme?
Zajímavou a samostatnou práci s možností rozvíjet své odborné a obchodní dovednosti
Stabilitu české společnosti s dominantním postavením nejen na českém trhu
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Propracovaný adaptační program pro nastupující spolupracovníky, průběžná rozvojová školení
Zajímavé finanční ohodnocení a motivační odměny
Dovolenou navíc, placené zdravotní volno, celou řadu zaměstnaneckých výhod, včetně slevy na sortiment a služby HECHT
Pomocnou ruku při případných životních potížích
Termín nástupu možný ihned nebo dle dohody
Už jste se rozhodli? Pošlete nám svůj stručný životopis. Brzy Vám odpovíme a rádi se s Vámi osobně setkáme.
V případě, že jste nenašli vhodnou pozici, pošlete nám svůj stručný životopis – a my Vás rádi kontaktujeme a případně poradíme, jaká práce by pro Vás byla vhodná.