MANAŽER/KA ODDĚLENÍ KLIENTSKÉHO SERVISU

  • 13. 11. 2020
  • Centrála
  • Středočeský kraj

MANAŽER/KA ODDĚLENÍ KLIENTSKÉHO SERVISU

Staňte se součástí týmu HECHT

Jsme úspěšná společnost, rosteme, expandujeme a hledáme nové kolegy, se kterými si přejeme sdílet tento úspěch v příjemném pracovním prostředí s možností dalšího kariérního růstu.

Proč právě HECHT MOTORS?

Vyvíjíme, vyrábíme a prodáváme výrobky, které obsazují přední příčky v hodnocení odborných časopisů dTest nebo Heimwerker praxis.

Máme rozsáhlé servisní zázemí nejen ve svých prodejnách HECHT specialista na zahradu, ale také v síti autorizovaných partnerů a distributorů po celé republice.

Provozujeme vlastní e-shop, kde naši zákazníci nakupují za stejné ceny jako v kamenných obchodech.

Výrobky, za kterými stojíme, se dostávají k zákazníkům ve 35 zemích světa díky naším maloobchodním prodejnám, velkoobchodním aktivitám a exportním partnerům.

Co bude Vaší prací a odpovědností?

  • Vedení a rozvoj oddělení klientského servisu, v jehož odpovědnosti je kontakt s našimi zákazníky, partnery a institucemi v rámci reklamačního procesu
  • Nastavování pravidel komunikace s našimi zákazníky, partnery a institucemi
  • Sledování legislativy týkající se řízení reklamací
  • Jít příkladem, vést a motivovat tým až 20ti pracovníků
  • Zodpovědnost za bezpečnost práce zaměstnanců, dodržování norem a interních předpisů
  • Podílení se na školení a vzdělávání svěřených pracovníků
  • Řešení podnětů našich zákazníků
  • Analýzy výstupů servisní činnosti
  • Kontrola výstupů a reportů souvisejících se servisní činností
  • Vedení statistky oprav za servisní střediska
  • Nastavování ukazatelů pracnosti
  • Předkládání změnových návrhů nebo upozornění na rizika
  • Příprava zpráv a analýz pro vedení společnosti
  • Úzká spolupráce s odděleními v kontaktu se zákazníky a partnery

Co k tomu budete potřebovat?

  • SŠ/ VŠ.
  • Výborné komunikační dovednosti a umění přesvědčit.
  • Orientace na zákazníka.
  • Analytické smýšlení a přístup
  • Technické myšlení je výhodou, orientace na detail potřebou
  • Předchozí zkušenost s vedením zaměstnanců alespoň 5 let
  • Dobré vyjednávací schopnosti, umění domluvit se a řešit neshody
  • Zachovávat chladnou hlavu ve stresových situacích
  • Výhodou je zkušenost z podobné pozice či s podobnými úkoly ze strojírenského nebo automobilového průmyslu
  • Uživatelskou znalost MS Office – především Excel
  • Samostatnost a schopnost určování priorit
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Trestní bezúhonnost

Co Vám nabízíme?

  • Zázemí rostoucí stabilní české společnosti
  • Odpovídající finanční ohodnocení a ve Vašem případně služební vůz i k soukromým účelům
  • Dovolenou navíc, placené zdravotní volno (sick days), slevy na sortiment HECHT
  • Ocenění a bonusy při životních a pracovních jubileí
  • Bonusy za doporučení nového kolegy
  • Odměny za dobré nápady
  • Pomocnou ruku při případných životních potížích
  • Vnitropodnikový vzdělávací systém
  • Podporu týmu nadšenců a profesionálů
  • Bezplatné zaškolení
  • Nástup ihned nebo dohodou

Už jste se rozhodli? Pošlete nám svůj životopis a stručnou informaci, proč u nás chcete pracovat. Brzy Vám odpovíme a rádi se s Vámi osobně setkáme.

MANAŽER/KA ODDĚLENÍ KLIENTSKÉHO SERVISU

Centrála

Středočeský kraj

13. 11. 2020

Nenašli jste vhodnou pozici?

V případě, že jste nenašli vhodnou pozici, pošlete nám svůj stručný životopis – a my Vás rádi kontaktujeme a případně poradíme, jaká práce by pro Vás byla vhodná.