Asistent/ka ředitele

  • 3. 6. 2022
  • Centrála
  • Středočeský kraj

Staňte se součástí týmu HECHT

Proč právě HECHT?

Vyvíjíme, vyrábíme a prodáváme výrobky, které obsazují přední příčky v hodnocení odborných časopisů dTest nebo Heimwerker praxis.

Provozujeme vlastní e-shop, síť kamenných prodejen a máme rozsáhlé servisní zázemí nejen ve svých prodejnách HECHT, ale také v síti autorizovaných partnerů a distributorů po celé republice.

Vážíme si našich zaměstnanců. Naším cílem je, aby byly spokojeni v práci i mimo ni. Jako zaměstnavatel nabízíme nejen jistotu pravidelné mzdy, ale i širokou škálu benefitů.

Náplň práce:

  • Veškerá administrativní činnost spojená s chodem oddělení
  • Práce s excellem
  • Dobrá znalost AJ
  • Komunikace s produktovými manažery
  • Komunikace se zahraničními pobočkami
  • Příprava podkladů pro jednání
  • Ad hoc administrativní úkoly

Požadujeme:

  • Příjemné a profesionální vystupování
  • Pokročilá znalost Excellu – výhodou, ochota se naučit
  • Anglický jazyk slovem a písmem
  • Spolehlivost, samostatnost a flexibilita
  • Znalost MS Office

Co Vám nabízíme?

  • zázemí rostoucí stabilní české společnosti
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity, slevy na sortiment HECHT
  • pravidelnou pracovní dobu
  • nástup možný ihned nebo dohodou
  • moderní pracovní prostředí
  • pracoviště TEHOVEC (Mukařov), okres PRAHA – VÝCHOD

Už jste se rozhodli? Pošlete nám svůj životopis a stručnou informaci, proč u nás chcete pracovat. Brzy Vám odpovíme a rádi se s Vámi osobně setkáme.

Asistent/ka ředitele

Centrála

Středočeský kraj

3. 6. 2022

Nenašli jste vhodnou pozici?

V případě, že jste nenašli vhodnou pozici, pošlete nám svůj stručný životopis – a my Vás rádi kontaktujeme a případně poradíme, jaká práce by pro Vás byla vhodná.