Vyvíjíme, vyrábíme a prodáváme výrobky, které obsazují přední příčky v hodnocení odborných časopisů dTest nebo Heimwerker praxis.
Provozujeme vlastní e-shop, síť kamenných prodejen a máme rozsáhlé servisní zázemí nejen ve svých prodejnách HECHT, ale také v síti autorizovaných partnerů a distributorů po celé republice.
Vážíme si našich zaměstnanců. Naším cílem je, aby byly spokojeni v práci i mimo ni. Jako zaměstnavatel nabízíme nejen jistotu pravidelné mzdy, ale i širokou škálu benefitů.
Náplň práce:
Veškerá administrativní činnost spojená s chodem oddělení
Práce s excellem
Dobrá znalost AJ
Komunikace s produktovými manažery
Komunikace se zahraničními pobočkami
Příprava podkladů pro jednání
Ad hoc administrativní úkoly
Požadujeme:
Příjemné a profesionální vystupování
Pokročilá znalost Excellu – výhodou, ochota se naučit
Anglický jazyk slovem a písmem
Spolehlivost, samostatnost a flexibilita
Znalost MS Office
Co Vám nabízíme?
zázemí rostoucí stabilní české společnosti
zajímavé finanční ohodnocení
zaměstnanecké benefity, slevy na sortiment HECHT
pravidelnou pracovní dobu
nástup možný ihned nebo dohodou
moderní pracovní prostředí
pracoviště TEHOVEC (Mukařov), okres PRAHA – VÝCHOD
Už jste se rozhodli? Pošlete nám svůj životopis a stručnou informaci, proč u nás chcete pracovat. Brzy Vám odpovíme a rádi se s Vámi osobně setkáme.
V případě, že jste nenašli vhodnou pozici, pošlete nám svůj stručný životopis – a my Vás rádi kontaktujeme a případně poradíme, jaká práce by pro Vás byla vhodná.